Skip to main content
  • Početna
  • O nama
  • Kontakt
  • Upute i priručnici
  • EN
  • HR
Home
Ekonomski institut, Zagreb
  • Pregledavanje
    • Prema autoru
    • Prema godini
    • Prema organizacijskoj jedinici
    • Prema području
    • Prema vrsti rada
    • Svih dokumenata
    • Više...
  • Napredno pretraživanje
  • Pohranjivanje
Digitalni akademski arhivi i repozitoriji
Prijavite se sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr
AAI@EduHr logo

Statistika

Ukupan broj objekata
:total
Postotak objekata u otvorenom pristupu
:open access percent
Statistika posjećenosti
Statistika objava
prikaz prve stranice dokumenta Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
  Preuzmi
PDF 1.74 MB
  • Urednik repozitorija
  • Autor
OSTALE VRSTE DOKUMENATA
Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
2012. urn:nbn:hr:213:793715

Budak, Jelena; Pecotić Kaufman, Jasminka; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Slijepčević, Sunčana; Anić, Ivan-Damir
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:793715
Naslov (hrvatski)Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
AutorJelena Budak
AutorJasminka Pecotić Kaufman
AutorSonja Radas
AutorEdo Rajh
AutorSunčana Slijepčević
AutorIvan-Damir Anić
Ostale odgovornostiVladimir Sukser (Drugo)
Autorova ustanovaEkonomski institut, Zagreb
(Odjel za inovacije, poslovnu ekonomiju i ekonomske sektore)
Znanstveno / umjetničko
područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Opis (hrvatski)
Svrha ovog istraživanja bila je provesti analizu utvrđivanja mjerodavnog tržišta i izračuna tržišnih udjela u djelatnosti trgovine na malo robom široke potrošnje u Europskoj uniji i Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno korištenjem sekundarnih podataka i anketnog istraživanja s uzorkom od 1025 potrošača. Istraživanje je pokazalo da obuhvat mjerodavnog tržišta čine supermarketi, hipermarketi, diskontne prodavaonice i male klasične prodavaonice. Obuhvat mjerodavnog zemljopisnog tržišta čini u najvećem broju slučaja lokalno tržište. Veličina tržišta robe široke potrošnje koju uzima ATZN je podcijenjena i stoga su tržišni udjeli maloprodavavača precijenjeni. Tržišni udjeli i indeksi koncentracije znatno osciliraju s obzirom na promjenu obuhvata mjerodavnog tržišta i korištene izvore podataka. Predložene su smjernice za poboljšanje metodologije.
Ključne riječi (hrvatski)
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
Jezikhrvatski
Vrsta publikacijeElaborati i studije
Vrsta recenzijeNije recenziran
Broj stranica273
URN:NBNurn:nbn:hr:213:793715
Datum objave publikacije2012-03
ProjektNaziv: Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
Voditelj: Ivan-Damir Anić
Pravna nadležnost: Hrvatska
Financijer: Agrokor d.d.
URL dokumentahttps://www.eizg.hr/projekti/zavrseni-projekti/mjerodavno-trziste-i-trzisni-udjeli-u-trgovini-na-malo-u-hrvatskoj-i-eu/1817
IzdavačEkonomski institut, Zagreb
Mjesto izdavanjaZagreb
Prava pristupaOtvoreni pristup
Datum i vrijeme pohrane2019-12-12 12:16:09

Politike repozitorija   Kontakt

Dabar: Digital academic archives and repositories