Skip to main content
  • Home
  • About repository
  • Contact
  • Instructions and manuals
  • EN
  • HR
Home
The Institute of Economics, Zagreb
  • Browse
    • By Author
    • By Scientific field
    • By Object type
    • All documents
    • More...
  • Advanced search
  • Upload
Digital academic archives and repositories
Login with your AAI@EduHr electronic identity
AAI@EduHr logo

Statistics

Total
:total
Percentage of open access objects
:open access percent
Visit statistics
Publication statistics
prikaz prve stranice dokumenta Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
  Download
PDF 1.74 MB
  • Repository editor
  • Author
OTHER DOCUMENT TYPES
Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
2012. urn:nbn:hr:213:793715

Budak, Jelena; Pecotić Kaufman, Jasminka; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Slijepčević, Sunčana; Anić, Ivan-Damir
Cite this item: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:793715
Title (croatian)Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
AuthorJelena Budak
AuthorJasminka Pecotić Kaufman
AuthorSonja Radas
AuthorEdo Rajh
AuthorSunčana Slijepčević
AuthorIvan-Damir Anić
Other responsibilityVladimir Sukser (Other)
Author's institutionThe Institute of Economics, Zagreb
(The Department for Innovation, Business Economics and Business Sectors)
Scientific / art field,
discipline and subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Description (croatian)
Svrha ovog istraživanja bila je provesti analizu utvrđivanja mjerodavnog tržišta i izračuna tržišnih udjela u djelatnosti trgovine na malo robom široke potrošnje u Europskoj uniji i Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno korištenjem sekundarnih podataka i anketnog istraživanja s uzorkom od 1025 potrošača. Istraživanje je pokazalo da obuhvat mjerodavnog tržišta čine supermarketi, hipermarketi, diskontne prodavaonice i male klasične prodavaonice. Obuhvat mjerodavnog zemljopisnog tržišta čini u najvećem broju slučaja lokalno tržište. Veličina tržišta robe široke potrošnje koju uzima ATZN je podcijenjena i stoga su tržišni udjeli maloprodavavača precijenjeni. Tržišni udjeli i indeksi koncentracije znatno osciliraju s obzirom na promjenu obuhvata mjerodavnog tržišta i korištene izvore podataka. Predložene su smjernice za poboljšanje metodologije.
Keywords (croatian)
  • Search similar
  • Search similar
  • Search similar
  • Search similar
Languagecroatian
Publication typeStudies
Peer reviewNo peer review
Pages273
URN:NBNurn:nbn:hr:213:793715
Publication2012-03
ProjectTitle: Mjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU
Leader: Ivan-Damir Anić
Jurisdiction: Croatia
Funder: Agrokor d.d.
Document URLhttps://www.eizg.hr/projekti/zavrseni-projekti/mjerodavno-trziste-i-trzisni-udjeli-u-trgovini-na-malo-u-hrvatskoj-i-eu/1817
PublisherEkonomski institut, Zagreb
Publishing placeZagreb
Access conditionsOpen access
Created on2019-12-12 12:16:09

Repository policies   Contact

Dabar: Digital academic archives and repositories