Ekonomski institut, Zagreb (Odjel za makroekonomiju i međunarodnu ekonomiju)
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Opis (hrvatski)
Cilj Digitalnog atlasa HT Grupe na sustavan je, vjerodostojan i konzistentan način opisati i procijeniti utjecaj koji kompanije iz sastava HT Grupe imaju na digitalnu transformaciju hrvatskog društva i gospodarstva. Da bi se ovaj cilj mogao ostvariti, rezultati niza analitičkih metoda i postupaka pomoću kojih se procjenjuje utjecaj HT Grupe u više dimenzija prezentirani su u Atlasu. Metode primjenjene u Atlasu uključuju input-output analizu i procjenu panel podataka. Te dimenzije, ujedno i predmet po jednog poglavlja u Atlasu, su: Digitalna kompanija, Digitalna infrastruktura, Digitalno poslovanje, Digitalno društvo i Pametna rješenja za život.
Digitalni atlas sadrži procjenu ukupnog utjecaja HT Grupe na ekonomiju, procjenu multiplikativnih učinaka ulaganja u različite tipove digitalne infrastrukture i procjenu povećanja dostupne brzine Interneta u fiksnoj mreži i povećanja podatkovnog prometa na poslovanje poduzetnika u Republici Hrvatskoj.