Skip to main content
  • Početna
  • O nama
  • Kontakt
  • Upute i priručnici
  • EN
  • HR
Home
Ekonomski institut, Zagreb
  • Pregledavanje
    • Prema autoru
    • Prema godini
    • Prema organizacijskoj jedinici
    • Prema području
    • Prema vrsti rada
    • Svih dokumenata
    • Više...
  • Napredno pretraživanje
  • Pohranjivanje
Digitalni akademski arhivi i repozitoriji
Prijavite se sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr
AAI@EduHr logo

Statistika

Ukupan broj objekata
:total
Postotak objekata u otvorenom pristupu
:open access percent
Statistika posjećenosti
Statistika objava
prikaz prve stranice dokumenta Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
  Preuzmi
PDF 723.02 KB
  • Urednik repozitorija
  • Autor
OSTALE VRSTE DOKUMENATA
Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
2015. urn:nbn:hr:213:357048

Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:357048
Naslov (hrvatski)Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
AutorIvan-Damir Anić
AutorJelena Budak
AutorEdo Rajh
Ostale odgovornostiVladimir Sukser (Drugo)
Autorova ustanovaEkonomski institut, Zagreb
(Odjel za inovacije, poslovnu ekonomiju i ekonomske sektore)
Znanstveno / umjetničko
područje, polje i grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Ekonomika poduzetništva
Opis (hrvatski)
U istraživanju „Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj“ analiziran je sustav vrijednosti hrvatskog društva prema dimenzijama nacionalne kulture kako ih definira nizozemski sociolog Geert Hofstede. Prema Hofstedeovoj metodologiji prikupljeni su anketni podaci na reprezentativnom uzorku od 1.500 građana Republike Hrvatske te je istraženo pet dimenzija nacionalne kulture: distanca moći, izbjegavanje nesigurnosti, individualizam vs. kolektivizam, maskulinitet vs. feminitet i vremenski horizont ciljeva.
Ključne riječi (hrvatski)
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
  • Pretraži slične
Jezikhrvatski
Vrsta publikacijeProjektni izvještaj
Vrsta recenzijeNije recenziran
Broj stranica46
URN:NBNurn:nbn:hr:213:357048
Datum objave publikacije2015-03-31
ProjektNaziv: Dimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj
Voditelj: Edo Rajh
Pravna nadležnost: Hrvatska
URL dokumentahttps://www.eizg.hr/projekti/zavrseni-projekti/dimenzije-nacionalne-kulture-kao-odrednice-poslovne-klime-u-hrvatskoj-1794/1794
IzdavačEkonomski institut, Zagreb
Mjesto izdavanjaZagreb
Prava pristupaOtvoreni pristup
Javna napomenaOvaj projekt je nastao u sklopu Kluba EIZ-a.
Datum i vrijeme pohrane2019-12-12 09:37:41

Politike repozitorija   Kontakt

Dabar: Digital academic archives and repositories