Anić, I. D. i Rajh, E. (2008). ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ. Ekonomski pregled, 59. (5-6), 222-242. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
Anić, Ivan Damir i Edo Rajh. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ." Ekonomski pregled, vol. 59, br. 5-6, 2008, str. 222-242. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
Anić, Ivan Damir i Edo Rajh. "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ." Ekonomski pregled 59, br. 5-6 (2008): 222-242. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
Anić, I. D. i Rajh, E. (2008) 'ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ', Ekonomski pregled, 59(5-6), str. 222-242. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090 (Datum pristupa: 15.11.2024.)
Anić ID, Rajh E. ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ. Ekonomski pregled [Internet]. 15.06.2008. [pristupljeno 15.11.2024.];59(5-6):222-242. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090
I. D. Anić i E. Rajh, "ISTRAŽIVANJE UTJECAJA DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA I ČIMBENIKA KUPNJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U KUPNJI OBUĆE U HRVATSKOJ", Ekonomski pregled, vol. 59, br. 5-6, str. 222-242, Lipanj 2008. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:524090. [Citirano: 15.11.2024.]