Scientific paper - Original scientific paper
Apparel Shopping Orientation of Female Consumers

Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela; Jurić, Monika (2010)
Cite this document...

Anić, I. D., Mihić, M. & Jurić, M. (2010). Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće. Privredna kretanja i ekonomska politika, 20. (123), 27-56. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:772094

Anić, Ivan Damir, et al. "Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 20, no. 123, 2010, pp. 27-56. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:772094

Anić, Ivan Damir, Mirela Mihić and Monika Jurić. "Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće." Privredna kretanja i ekonomska politika 20, no. 123 (2010): 27-56. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:772094

Anić, I. D., Mihić, M. and Jurić, M. (2010) 'Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće', Privredna kretanja i ekonomska politika, 20(123), pp. 27-56. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:772094 (Accessed 27 June 2019)

Anić ID, Mihić M, Jurić M. Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2010 August 01 [cited 2019 June 27];20(123):27-56. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:772094

I. D. Anić, M. Mihić and M. Jurić, "Kupovna orijentacija žena na tržištu odjeće", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 20, no. 123, pp. 27-56, August 2010. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:213:772094. [Accessed: 27 June 2019]